اخبار سیاسی

تبلیغات
داستان کوتاه کد موزیک
اخبار سیاسی

آخرین جزئیات حضور بابک زنجانی در زندان اوین

تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۵۵
آخرین جزئیات حضور میلیاردر جوان در بازداشتگاه اوین در گفت‌وگوی فارس با یکی از مسئولان دستگاه قضایی کشور تشریح شد.

شامگاه دوشنبه ۹ دی ماه امسال خبر دستگیری بابک زنجانی میلیاردر جوان ایرانی منتشر شد. محسنی اژه‌ای دادستان کل کشور بدون اشاره به جزئیات اتهامات این فرد گفت: وی از سوی دادستانی تهران بازداشت شده است.

در خبرهای تکمیلی آمده بود که این فرد پرونده‌اش از سوی سازمان بازرسی کل کشور تکمیل شده و به واسطه بیم از فرار وی بازداشت شده است.

اما خبرهایی درباره نحوه نگهداری این فرد در زندان اوین از سوی برخی رسانه‌ها منتشر شده بود که حکایت از آن داشت وی امکانات خاصی را در اختیار دارد.با توجه به این اخبار به سراغ یکی از مسئولان دستگاه قضایی رفتیم تا از وی درباره این شایعات پرس و جو کرده و آخرین اطلاعات را به دست بیاوریم.

این مقام آگاه در پاسخ به فارس گفت: بابک زنجانی با توجه به قراره صادر شده تحویل زندان اوین شده است و در انفرادی به سر می‌برد.وی ادامه داد: همه اطاق‌های نگهداری متهمان ۱۲ متری است و یک چشمه توالت در آن قرار دارد تا برای فرد بازداشت شده مشکلی به وجود نیاید.

این مقام مسئول با رد اختصاص هرگونه امکانات ویژه به بابک زنجانی گفت: با این فرد هم همچون سایر زندانیان و بازداشت شدگان رفتار می‌شود.
 

 210675
جاسوسی کوکاکولا از مشتریانش
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۴۵
برخی منابع خبری می گویند: دستگاه های فروش نوشابه کوکاکولا در سراسر دنیا اطلاعات مرتبط با خریدار نوشابه را جمع آوری و تحلیل و ارزیابی می کند.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری سی.نت، این شرکت چند ملیتی ۱۶ میلیون آی دی شبکه دارد که همگی از طریق کارت های وای فای و دیگر تجهیزات شبکه جمع آوری شده اند.

کوکاکولا در سال ۱۸۹۲ تاسیس شد، شرکت تولیدکننده آب معدنی و نوشابه های مختلف آمریکایی است. این شرکت چند ملیتی در سال۲۰۱۰ بیش از ۴۷ میلیارد دلار دارایی داشت و مرکز آن در آتلانتا آمریکا است.

طبق این گزارش ها، این کمپانی از سال ۲۰۱۰ میلادی سیستم های تشخیص هویت خود را در داخل دستگاه های فروش نوشابه قرار داده است .

این خبر بحث و گفتگوهای متعددی را در محافل خبری کشورهای میزبان کوکاکولا ایجاد و این پرسش را در ذهن بسیاری مطرح کرده که کوکاکولا با این اطلاعات چه می کند؟

مدیران این شرکت تاکنون به درخواست های مطرح شده از سوی رسانه ها برای گفتگو در این زمینه روی خوش نشان نداده اند اما بنابر پیش بینی های صورت گرفته، نگهداری این تعداد آدرس احتمالا با در نظر داشتن اهداف بزرگ تری در فضای آنلاین صورت می گیرد.

در حال حاضر تمام کارت های شبکه دارای این مکانیزم تشخیصی هستند که از آن با عنوان آدرس کنترل دسترسی رسانه ای یا مک آدرس یاد می شود. این اطلاعات جدا از آدرس های آی پی تخصیص داده شده توسط ارائه دهندگان خدمات اینترنتی هستند. تفاوت این دو هم آن است که مک آدرس یک ابزار در هر شبکه ای یکسان خواهد بود و فرقی ندارد که آدرس آی پی سیستم چه باشد.

به طور مثال اگر از لپ تاپ، تبلت یا تلفن همراه در شبکه بیسیم خانگی استفاده شود و سپس آن را در محل دیگری مثلا یک کافی شاپ به اینترنت متصل کرد، مک آدرس یکی خواهد بود.

این رقم برای شرکتی مانند Cisco که به طور سالیانه میلیون ها ابزار شبکه را به فروش می رساند چندان هم زیاد نیست با این حال برای شرکت هایی نظیر کوکاکولا احتمالا بیشتر از اطلاعات مورد نیاز خواهد بود.

طبق این گزارش ماشین های فروش نوشابه کوکاکولا به اینترنت متصل هستند و اطلاعات کارت های اعتباری و پرداخت های موبایل را پردازش نموده و براساس این اطلاعات رفتار مشتری را مورد تحلیل و ارزیابی قرار می دهند.

اپراتورهای این ماشین ها نیز با استفاده از این اطلاعات در خواهند یافت که چه زمانی دستگاه را پر کرده و چه میزان نوشابه در این دستگاه ها قرار دهند.

به علاوه کاربران این دستگاه ها می توانند با استفاده از نمایشگرهای تعبیه شده روی آنها نوشابه دلخواهشان را بسازند و به لطف اطلاعات گردآوری شده، شرکت در می یابد که چه نوع نوشابه ای طرفداران بیشتری دارد و اطلاعات به نمایش درآمده توسط آنها عامل تولید نوشابه های با متقاضی بیشتر می شود.
 
 
   
همراهی مجلس با قهرمان جامانده از فدراسیون/ چرا قهرمانان جای دیگری کارکنند دیگران درفدراسیون/ برخی نمیخواهند ورزش از تجربه قهرمانان استفاده کند

سعید کوشافر: سرانجام پس از وقفه ای 10 روزه مجمع انتخابات ریاست فدراسیون تکواندو برگزار شد که در نوع خود حواشی بسیاری داشت که شاید مهمترین حاشیه آن غیبت هادی ساعی به دلیل نامه سازمان بازرسی کل کشور بود؛ این درحالی است که برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر این باورند که نباید برای ریاست قهرمانان ورزشی در فدراسیونها مانع ایجاد کرد.

 
تعیین ضریب افزایش براساس 'میزان درآمد'

پیشنهاد نمایندگان برای تغییر در نحوه افزایش حقوق

معاون شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور:

استکبار در حماسه ۹ دی سیلی اتحاد ملت ایران را خورد




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی احمدی
تاریخ : شنبه 14 دی 1392
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: